8. 12. 2013.

Reform kolač

Mamina sveska je zaista prava riznica dobrih recepata. Ovaj kolač je upravo iz te sveske. Jednostavan i brz za napraviti, a bogatog ukusa.

Recept:

Sastojci:

  •  4 kom jaja
  •  200 gr šećera
  •  kesica vanil šećera
  •  150 gr mlevenih oraha
  •  100 gr pečenih mlevenih lešnika
  •  100 gr suvog grožđa
  •  2 kašike brašna
  •  2 štangle crne čokolade (narendane)  
 Glazura:
  •  120 gr crne čokolade
  •  3 kašike ulja
  •  130 gr kisele pavlake

Postupak:

Odvojite balanca od žumanaca. Dobro umutite belanca, pa u njih dodajte šećer i vanil šećer. Mutite dok ne dobijete čvrst sneg. U čvrst sneg dodajte žumanca. 

 Izmešajte sve suve sastojke, orahe, lešnike, suvo grožđe, rendanu čokoladu i brašno. Lagano dodajte u umućena jaja. Ovo možete raditi i kašikom ili smanjite mikser na najslabije.
Pleh dimenzija 25x35 cm podmažite i pospite brašnom. Masu naspite u pleh i pecite u ugrejanoj rerni na oko 180 stepeni dok kolač ne porumeni i ne počne se odvajati od ivica pleha.

Za glazuru:
Otopite čokoladu i ulje na pari, u to dodajte pavlaku. Dok je kolač topao (ne vreo) premažite glazurom.
Od gore možete posuti mlevenim ili seckanim orasima ili lešnicima, po želji.
 Ohlađen kolač seći na kockice.

Uživajte! ☺

7 коментара:

  1. Mmm, lep kolač, pun ukusa i vredan. Beležim:)

    ОдговориИзбриши
  2. Obozavam Reform tortu, ovo je kolač koji ću probati. Lep blog, dobro došla od srca!

    ОдговориИзбриши
  3. divan recept ! naišla sa slučajno na tvoj blog,ali se nadam da ćemo se sjajno družiti !
    i moj blog je tek započet i usavršavam ga po malo.veliki pozzz !

    ОдговориИзбриши
  4. Divan kolac !! nisam ni ja znala da imas blog,sada je mnogo lakse pratiti te,mada i sa blogom i sama sam zatajila radi pomanjkanja vremena,no lijpo je naci te na sopstvenoj stranici...sretno !!

    ОдговориИзбриши
  5. Hvala vam puno, nova sam još uvek ovde, polako se uhodavam. ;)

    ОдговориИзбриши
  6. Aha! Našla sam te! Jeees! :D Dobro došla u blogerske vode, jeste da sam i ja relativno nova, alii mi je zaista drago da imaš svoj blog jer znam da umeš i imaš šta da pokažeš! Samo napred, evo ostavljam prvi komentar kod ovih omiljenih mi šoljica. Pozz draga <3

    ОдговориИзбриши