10. 12. 2013.

Tart Mediteraneo



Volim taj ukus Mediterana, masline, sir, pesto, sušeni paradajiz i sve to upakovano u jedan fini tart. Često ga pravim za ručak ili za večeru, uz meso ili bez njega, predivnog je ukusa. 

Recept:

Testo:

  •  185 gr brašna
  •  3 kašike maslinovog ulja
  •  1 kašičica suvog kvasca
  •  1 dl mlake vode
  •   malo soli

Nadev:

  •  2 kom jaja
  •  125 gr sira
  •  2 dl neutralne pavlake
  •  150 gr obarenog i iseckanog spanaća
  •  5 gr maslaca sa začinskim biljem
  •  1 kašika pesto sosa (Pesto Genovese)
  •   masline
  •   sušeni paradajiz
  •   origano
  •   ruzmarin
  •   soli po potrebi


Postupak izrade:

 
Brašno prosejte pa u njega dodajte malo soli i suvi kvasac. Sve izmešajte, pa dodajte maslinovo ulje. Umesite meko testo postepeno dodavajući mlaku vodu.
Testo ostavite da stane dok pripremite nadev.
 Umutite cela jaja kao za kajganu. U to dodajte izdrobljeni sir. Koristite sir koji volite, tvrdi, stari, mladi, feta.. Ja sam ovaj put koristila drobljeni mladi sir.
U to dodajte neutralnu pavlaku, pa spanać koji ste prethodno obarili i sitno iseckali. Važno je da ga dobro iscedite od viška tečnosti pre nego što ga sjedinite sa masom. Ja ga obarim i iseckam i stavim u cediljku da se sasvim precedi. Tako će tart biti finiji, jer u suprotnom spanać pusti vodu, koja ne može brzo ispariti, i onda tart bude voden.
U masu dodajte i maslac koji ste iseckali na sitne kockice, pesto i začine. Ukoliko vam sir nije slan, posolite po ukusu.
 Pripremite okrugli pleh za tart. Moj je prečnika 27 cm. Dovoljno je da ga samo malo pospete brašnom. Testo rastanjite tanko u krug, tako da bude veći od prečnika pleha. Stavite testo u tepsiju, tako da vam višak testa ide uz ivice pleha. Bitno je da vam pleh bude skroz prekriven testom, da ne bi nadev cureo, jer će se u protivnom zalepiti na tepsiju.
 U pripremljeno testo stavite pripremljeni nadev i preko rasporedite sušeni paradajiz i masline.

Tart pecite na najnižem nivou rerne na 180 stepeni oko 40 minuta.
Služiti toplo.
 Prijatno! ☺

4 коментара:

  1. Ovo je milina ukusa:) Divan tart. Prelepo izgleda.

    ОдговориИзбриши
  2. Kako sam se ja obradovala kad sam skontala da imas blog :)))
    Moras i onu mrak tortu da stavis, ono je cudo od ukusa :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nova sam ovde, i meni je drago da ćemo se družiti i u ovom blogerskom svetu! Obavezno stavim i tu tortu! :) Hvala ti!

      Избриши